Hey
Here is some pictures of my problem / question:
Can i instead of “TOMORROW” have a automatic day name (if tomorrow is Friday, then its written FRIDAY) (the same with " THE DAY AFTER TOMORROW"
In the top its written “Temperatur” but why have the C (degrees) disappeared?
Why and what is the error in the code? The error is: Link able widget should contain either only frames or non at all. what does that mean?
Here is my sitemap:
sitemap demo label="Det smarte hus"
{
/*Grupper i mappen Lokation*/
Frame label="Lokation"
{
Group item=Indenfor label="Indenfor" icon="inde"
Group item=Udenfor label="Udenfor" icon="tree"
}
/*Hurtigfunktioner*/
Frame label="Hurtig Funktioner"
{
Switch item=sluklys label="Sluk alt lys" mappings=[OFF="Sluk"] icon="lightoff"
Switch item=slukmusik label="Sluk alt musik" mappings=[OFF="Sluk"] icon="voloff"
Switch item=sluktv label="Sluk TV" mappings=[OFF="Sluk"] icon="computer"
}
/*Vejr Start*/
Frame label=Vejret Text item=Viborg_Temperatur valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
{
Frame label="Today"
Text item=Viborg_Temperatur valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_Feel valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_idag_Min valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_idag_Max valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_chance_regn
Frame label="Tomorrow"
Text item=Viborg_imorgen_Min valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_imorgen_Max valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_imorgen_chance_regn
Frame label="The day after tomorrow"
Text item=Viborg_iovermorgen_Min valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_iovermorgen_Max valuecolor=[>30="red",>25="orange",>15="green",>5="orange",<=5="blue"]
Text item=Viborg_iovermorgen_chance_regn
}
}
Item:
/Overgrupper/
Group All
Group Indenfor (All)
Group Udenfor (All)
Group Hurtigfunktioner (All)
/---------------------------------------------------------------------------------------------------------/
/Undergrupper/
Group IN_Stue “Stue” (Indenfor)
Group IN_kitchen “Køkken” (Indenfor)
Group IN_Bathroom “Badeværelse” (Indenfor)
Group IN_Toilet “Toilet” (Indenfor)
Group IN_Vicktoria “Vicktoria” (Indenfor)
Group IN_Bedroom “Soveværelse” (Indenfor)
Group IN_Guestroom “Gæsteværelse” (Indenfor)
Group IN_Office “Kontor” (Indenfor)
Group IN_Hall “Gang” (Indenfor)
Group IN_Entre “Forgang” (Indenfor)
Group OU_outlight “Udelys” (Udenfor)
Group OU_Garage “Garage” (Udenfor)
Group OU_Jazucci “Jazucci” (Udenfor)
Group OU_Garden “Haven” (Udenfor)
/---------------------------------------------------------------------------------------------------------/
/Lys kontakter/
Switch lyskontor “Lys over bord” (IN_Office) {ihc=">[OFF:1113873:100]"}
Switch lyskontoron “Lys over bord” (IN_Office) {ihc=">[ON:1111644:100]"}
Switch lyskontoronoff “Lys over bord” (IN_Office) {ihc=">[ON:1111644:100, OFF:1113873:100]"}
Dimmer Sovevaerlse_spot_dimmer “Spots soveværelse” (IN_Bedroom) {ihc=">[ON:1003794:100]"}
/Hurtigfunktioner/
Switch sluklys “Sluk alt lys” (Hurtigfunktioner) {ihc=">[OFF:432988:100]"}
Switch slukmusik
Switch slukmusik1 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E58D71BD201400:stop]"}
Switch slukmusik2 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E58DA528001400:stop]"}
Switch slukmusik3 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E58D7F10E01400:stop]"}
Switch slukmusik4 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_5CAAFD13A20601400:stop]"}
Switch slukmusik5 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E58D84C7C01400:stop]"}
Switch slukmusik6 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E5838ED5A01400:stop]"}
Switch slukmusik7 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E58DAD00C01400:stop]"}
Switch slukmusik8 “Sluk alt musik” {sonos="[OFF:RINCON_000E5866454A01400:stop]"}
/**skukmusik1: Soveværelse */
/**skukmusik2: Badeværelse */
/**skukmusik3: Vicktoria */
/**skukmusik4: Stue */
/**skukmusik5: Gæsteværelse */
/**skukmusik6: Kontor */
/**skukmusik7: Køkken */
/**skukmusik7: Bridge */
Switch sluktv
Switch sluktv1 “Sluk” {samsungtv=“OFF:Stue:KEY_POWEROFF”}
Switch sluktv2 “Sluk” {samsungtv=“OFF:Bedroom:KEY_POWEROFF”}
/**stuktv1: stue */
/**sluktv2: soveværelse */
/* Vejr */
Number Viborg_Temperatur “Temperatur [%.1f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, type=temperature, property=current”}
Number Viborg_Feel “Føles som [%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, type=temperature, property=feel”}
Number Viborg_idag_Min “Dagens min. temp.:[%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=0, type=temperature, property=min”}
Number Viborg_idag_Max “Dagens max. temp.: [%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=0, type=temperature, property=max”}
Number Viborg_chance_regn “Chance for regn idag: [%d %%]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=0, type=precipitation, property=probability”}
Number Viborg_imorgen_Min “Min. temp.:[%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=1, type=temperature, property=min”}
Number Viborg_imorgen_Max “Max. temp.: [%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=1, type=temperature, property=max”}
Number Viborg_imorgen_chance_regn “Chance for regn: [%d %%]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=1, type=precipitation, property=probability”}
Number Viborg_iovermorgen_Min “Min. temp.:[%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=2, type=temperature, property=min”}
Number Viborg_iovermorgen_Max “Max. temp.: [%.2f °C]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=2, type=temperature, property=max”}
Number Viborg_iovermorgen_chance_regn “Chance for regn: [%d %%]” (Vejret) {weather=“locationId=home, forecast=2, type=precipitation, property=probability”}
/*Lys IHC oversigt
*Sovevaerlse_spot_on DIMMER on: 1002257
*Sovevaerlse_spot_off DIMMER off: 1002513
*Sovevaerlse_natlampe_matina_kip KIP on/off: 1516049
*Sovevaerlse_natlampe_matina_off KIP off: 1516561
*Sovevaerlse_natlampe_peter_kip KIP on/off: 1524241
*Sovevaerlse_natlampe_peter_off KIP off: 1524753
*Vicktoria_lys_on on: 1083921
*Vicktoria_lys_off off: 1084177
*Gaestetoilet_spot_on DIMMER on: 1448977
*Gaestetoilet_spot_off DIMMER off: 1449233
*Gaestevaerlse_lys_on on: 1103377